Wróć do strony głównej.
Maja 20, 2024, 09:35:39 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: jak zdobyć uprawnienia do MK?  (Przeczytany 22875 razy)
nowika
Newbie
*
Wiadomości: 18


« : Stycznia 03, 2014, 09:42:15 »

Witam,
Jestem mamą 4-latka z autyzmem, od półtorej roku pracujemy metodą krakowską, z bardzo dobrymi rezultatami. Z zawodu jestem nauczycielem języka polskiego (5-letnie studia magisterskie) i pedagogiem przedszkolnym i wczesnoszkolnym (studia podyplomowe). W przyszłości chciałabym pracować z dziećmi jako logopeda metody krakowskiej, ale dwuletnie studia podyplomowe wiążą się częstymi z dojazdami do Krakowa i dużymi nakładami finansowymi - zastanawiałam się więc nad szkoleniami. Czy w moim przypadku odbycie czterech szkoleń :
Stymulacja lewej półkuli mózgu
Symultaniczno - Sekwencyjna Nauka Czytania®
Programowanie języka
Terapia neurobiologiczna
dałoby mi uprawnienia do pracy z dziećmi tą metodą jako specjalista?Czy jednak potrzebne są studia podyplomowe?
Zapisane
Jagoda
Hero Member
*****
Wiadomości: 1231


« Odpowiedz #1 : Stycznia 04, 2014, 09:32:49 »

Droga Mamo Czterolatka, przed wojną było takie powiedzenie, które powtarzał mój szanowny Dziadek: "nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie oficera". Aby zostać terapeutą metody krakowskiej, trzeba zdobyć wiedzę (książki plus szkolenia lub studia podyplomowe) oraz zdobyć doświadczenia, które są weryfikowane poprzez nagrania filmowe.
Jeśli zamiast studiów odbędzie Pani szkolenia, zda egzamin z wiedzy samodzielnie zdobytej z literatury, to studia podyplomowe nie są konieczne.
Serdecznie pozdrawiam i życzę realizacji marzeń w roku 2014.
JAgoda Cieszyńska
Zapisane
nowika
Newbie
*
Wiadomości: 18


« Odpowiedz #2 : Stycznia 05, 2014, 09:44:16 »

Pani Profesor,