Wróć do strony głównej.
Wrzenia 28, 2024, 06:20:28 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Prowadzenie terapii  (Przeczytany 9090 razy)
alip
Newbie
*
Wiadomości: 2


« : Lutego 16, 2014, 02:59:59 »

Szanowna Pani Profesor, jestem studentką logopedii i zaangażowałam się w wolontariat chłopczyka z autyzmem. Mama chłopca dostała wytyczne do terapii, podobne zalecenia znalazłam na forum. Odwołując się do ułożonego poniżej programu chciałam zapytać o kilka kwestii:

1.   Słuchanie wypowiedzi językowych Program Słucham i uczę się mówić -  Samogłoski i wykrzyknienia, Wyrażenie dźwiękonaśladowcze, w dalszym etapie Sylaby i rzeczowniki oraz Sylaby i czasowniki, 20 minut dziennie (www.arson.pl). Istotne, by dziecko słuchało w słuchawkach, w celu eliminacji innych bodźców słuchowych. Słuchanie można podzielić na dwie lub trzy sesje
2.   Nauka czytania metodą sylabową.  Początkowe etapy nauki czytania (samogłoski) w zakładce  „Do pobrania”  stronie www.konferencje-logopedyczne.pl artykuł - Nauka czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną®
3.   Czytanie globalne - układanie podpisów pod zdjęciami członków rodziny (MAMA, TATA, imię dziecka i rodzeństwa oraz pod zdjęciami domowników wykonujących podstawowe czynności (JE, ŚPI, PIJE, STOI, JEDZIE, SIEDZI, GOTUJE). Wszystkie podpisy czcionką Arial 36 pkt.