Wróć do strony głównej.
Grudnia 22, 2024, 09:31:06 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: SMF - Just Installed!

Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Szkolenia  (Przeczytany 7717 razy)
marlenaw
Newbie
*

« : Wrzenia 23, 2013, 07:52:11 »

Szanowna Pani Profesor!
 Aktualnie jestem po szkoleniu" Diagnoza i terapia afazji", które prowadziła dr Siudak. Najpierw kilka słów o tym szkoleniu jak i samym prowadzącym. Życzyłabym sobie spotykać na swojej drodze samych takich ludzi(wiem, że to niemożliwe). Wspaniała Kobieta, kopalnia wiedzy, a sam sposób prowadzenia zajęć i ich przekaz po prostu genialny. Chciałabym zostać wpisana na listę osób pracujących metodą krakowską. Pracuje nią, jeżdżę na szkolenia( na razie byłam na pięciu), czytam książki i tak naprawdę stąd mój post. Po szkoleniu programowanie języka i diagnoza i terapia dzieci ze spektrum autyzmu, wiem sporo, jednak brakowało mi filmików instruktażowych odnoszących się do każdego etapu terapii. Dla Was jest to chleb powszedni, osoby z UP mają ten komfort, że uczestniczą na praktykach i widzą z czym to się je. Ja nie mam takiej możliwości, dlatego chciałam zapytać czy i w jaki sposób mogę dotrzeć do nurtujących mnie pytań, by uzyskać odpowiedzi w praktyce. Chciałabym mieć poczucie, że to co robię, jest wykonywane prawidłowo. Na chwilę obecną nie jestem w stanie weryfikować czy moje działania w każdej sytuacji terapeutycznej są prawidłowe. Szczególnie chodzi mi o początek terapii dzieci z zaburzeniami autystycznymi. Bardzo proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam
 Marlena
Jagoda
Hero Member

« Odpowiedz #1 : Wrzenia 23, 2013, 08:48:54 »