Marta
Full Member
Wiadomości: 105
|
|
« Odpowiedz #1 : Kwietnia 11, 2011, 10:34:44 » |
|
Szanowna Pani, trzeba spróbować odkryć, co stanowi przyczynę takich trudności, choć być może jest ona złożona. Należy także rozszerzyć zajęcia o ćwiczenia ogólnorozwojowe, w szczególności te stymulujące lewą półkulę - np. sekwencje, różnicowanie, analizę i syntezę na materiale atematycznym, obroty, pamięć symultaniczną i sekwencyjną. Jeśli chodzi o sylaby, trzeba wrócić do różnicowania na niewielkiej liczbie elementów - ja czasami kładę przed dzieckiem tylko 2 sylaby, np. PA i MA i proszę, aby podało (wskazało) jedną, np. PA. Dłuższy czas ćwiczę różnicowanie w wielu konfiguracjach na niewielkiej liczbie elementów. Stopniowo rozszerzam paradygmaty, wprowadzam nowe. Proszę też sprawdzić, czy chłopcy prawidłowo patrzą na czytany materiał - jeśli nie potrafią skupić wzroku, nauka czytania może być nieskuteczna.
Pozdrawiam serdecznie!
Marta Korendo
|