Bardzo dziękuję za odpowiedź, mam nadzieję, że wystarczy mi determinacji do dochodzenia racji w szkole...
Mam jeszcze jedno pytanie.
Proszę mi wyjaśnić, dlaczego dominacja prawego ucha ma znaczenie przy wyborze ręki do pisania? Chciałabym móc uzasadnić to nauczycielce, a nie czuję się pewnie w tym temacie. Druga rzecz dotyczy dalszych losów szkolnych syna - czy powinnam go teraz uczyć czytać, jeśli w zerówce zaczyna się głoskowanie, w książkach nie będzie drukowanych wielkich liter tylko małe... Czy nie jest za późno na takie ruchy? A jeśli nie, to od czego zacząć? Syn rozpoznaje samogłoski, chociaż nie uczył się tego specjalnie (obserwował starsze rodzeństwo). Dodam, że syn mówi prawidłowo, został do utrwalenia niewielki problem z seplenieniem w mowie spontanicznej, słownictwo ma bogate jak na swój wiek (wg badania w poradni).
W tej chwili podsuwam mu do rozwiązywania zadania typu: dopasuj cień do obrazka, znajdź różnice, dopasuj takie same itp. Wykorzystuję swoje zdolności
lub zestawy PUS.
Będę wdzięczna za każdą wskazówkę.
Pozdrawiam
Kasia