Wróć do strony głównej.
Kwietnia 29, 2024, 01:41:43 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o badanie dziecka 13 letniego  (Przeczytany 9610 razy)
marchewka15
Newbie
*
Wiadomości: 2


« : Czerwca 22, 2013, 03:56:11 »

Witam nazywam się Monika Nalepa jestem Pani studentką na studiach podyplomowych logopedia w Krakowie, z wykształcenia ologofrenopedagog, pragnę  Panią  Prof poprosić o przebadania mojego ucznia: jest nim 13 letni Krystian, jest dzieckiem z opinią o upośledzeniu w stopniu lekkim, rodzice starają się o indywidualne nauczanie ale dostali już jedną odmowę. Krystian jest dzieckiem mającym wiele trudności: nie orientuje się w czasie, dni tygodnia, miesiące lata, są dla niego abstrakcją, nie zna się na zegarku, nie umie liczyć , działania typu 2+5 stanowią dla niego trudność- bardzo proszę o pomoc w diagnozie, i o ewentualne wskazówki w terapii.
Proszę o informację czy możemy umówić się na diagnozę.
Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.
 
Zapisane
Jagoda
Hero Member
*****
Wiadomości: 1231


« Odpowiedz #1 : Czerwca 23, 2013, 01:36:57 »

Droga Pani Moniko, nie ma podstaw do nauczania indywidualnego jeśli dziecko ma obniżoną sprawność intelektualną. Jeśli mama chłopca nie chce się zgodzić na nauczanie specjalne, będzie trudno pomóc tak dużemu dziecku.
Jak Pani zapewne wie, diagnozuję dzieci w Centrum Metody Krakowskiej, ale wiem, że terminy są dopiero w październiku. Jeśli dziecko ma już orzeczenie o lekkim upośledzeniu, to moje badanie nie jest potrzebne.