Alorakk
Newbie
Wiadomości: 6
|
|
« : Padziernika 30, 2014, 02:45:54 » |
|
Witam Pani Profesor, od trzech miesięcy ćwiczymy z synkiem metodą krakowską, synek słucha serii w słuchawkach, obecnie ćwiczymy rzeczowniki. Od tygodnie nastąpił przełom, tak jak wcześniej synek prawie nic nie mówił tak teraz bardzo dużo powtarza i co najdziwniejsze nie tylko rzeczowniki, ale również czasowniki. Nastąpiła echolalia, powtarza wszytko mechanicznie bez zrozumienia, natomiast jeśli chodzi o czasowniki używa ich nawet sam adekwatnie do sytuacji. Potrafi np. do brata powiedzieć "wstań" gdy leży, "jedz" gdy siedzi przy stole, "usiądź" gdy stoi. Wykonujemy równocześnie ćwiczenia z książki "Wczesna interwencja terapeutyczna", aby stymulować synka w sposób całościowy. Moje pytanie jest jak dalej pracować z synkiem, czy dalej ma słuchać rzeczowników? Co zrobić by echolalia się nie pogłębiała, a przyszło rozumienie mowy i aby mowa była samoistna, a nie wynikała tylko z powtarzania. Pozdrawiam serdecznie Kamila
|