Szanowna Pani,
Bardzo cieszę się, iż przeczytała Pani publikacje Profesor Korendo i dostrzega Pani wartość wczesnej stymulacji rozwoju dziecka. Na początku pragnę zaznaczyć, iż Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania® opiera się na trzech, bardzo ważnych w rozwoju dziecka etapach, mianowicie na: powtarzaniu, rozumieniu i samodzielnym nazywaniu poznanej treści. Przygodę rozpoczynamy od samogłosek - prymarnych AUi, następnie wprowadzamy samogłoski sekundarne OEY, później wykrzyknienia, wyrażenia dźwiękonaśladowcze i wyrazy globalne. Dopiero po opanowaniu tych umiejętności, za które odpowiadają mechanizmy prawej półkuli mózgu, przechodzimy do nauki czytania linearnego, czyli do wprowadzania sylab. Wszystkie etapy nauki czytania opisane zostały przez Profesor Jagodę Cieszyńską w publikacji pt. "Metoda Krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci" w rozdziale "Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®".
Na tym etapie przydatne będą następujące pomoce: Zestaw "KOCHAM CZYTAĆ", SYMULTANICZNO-SEKWENCYJNA NAUKA CZYTANIA - SAMOGŁOSKI, GDZIE JEST A?, CZYTANIE SYMULTANICZNE - WYRAŻENIA DŹWIĘKONAŚLADOWCZE, seria "CZYTAM MAMIE I TACIE" - "Na wsi", "Pojazdy", "W lesie i na łące". Wszystkie niezbędne pomoce znajdzie Pani na naszej stronie w zakładce SKLEP, poniżej dołączam link:
http://www.centrummetodykrakowskiej.pl/10,oferta,nauka-czytania.htm. Zachęcamy również do udziału w szkoleniu dotyczącym Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania®. Wszelkie informacje na ten temat znajdzie Pani w zakładce "SZKOLENIA".
Pozdrawiam serdecznie,
Natalia Zasadni