Szanowna Pani,
Najpierw słuchamy "Samogłoski i wykrzyknienia" oraz "Wyrażenia dźwiękonaśladowcze" (ok. 30 min. dziennie całość). Jeśli dziecko powtarza, przechodzimy do części "Sylaby i rzeczowniki" oraz "Sylaby i czasowniki" (też ok. 30 min. dziennie), a dopiero potem kolejne części, kiedy Synek radzi już sobie z powtarzaniem.
Polecam serdecznie książkę Prof. Jagody Cieszyńskiej oraz Prof. Marty Korendo pt. 'Wczesna interwencja terapeutyczna". Znajdzie tam Pani mnóstwo ćwiczeń, które może Pani wykorzystać w celu stymulacji rozwoju Pani dziecka.
Nie wiem, jak bardzo Pani Synek ma opóźnioną mowę, ponieważ nie podała Pani szczegółów, dlatego najlepiej będzie skontaktować się z terapeutą, który zobaczy chłopca i dostosuje plan terapii do jego potrzeb. Listę terapeutów pracujących Metodą Krakowską® znajdzie Pani na stronie
www.szkolakrakowska.pl.
Pozdrawiam serdecznie,
Natalia Zasadni