Witam serdecznie
Problemy z synkiem zaczęły się w momencie pójścia syna do przedszkola. Wychowawczynie zauważyły problemy w kontaktach z kolegami, pewnego rodzaju izolację i inność. Syn zaczął mówić kiedy skończył 3 lata, ale jego mowa jest bardzo zaburzona. Ma problemy z intonacją, dłuższą narracją, używa echolalii, często mówi do siebie. Synek często rozpoczyna rozmowę, pyta o różne rzeczy nie tylko związane z jego fiksacjami (literami i cyframi), potrafi udawać, że zielony klocek to brokuł, a woda w kubeczku to kisiel, sam jednak nie podejmuje zbyt wielu zabaw tematycznych ( oprócz zabawy w chowanego). Lubi gry, układa PUS-y, jest uczuciowym dzieckiem. Nauczył się odczytywać podstawowe emocje typu radość, złość, smutek z twarzy, problem jednak tkwi w uzasadnieniu dlaczego ktoś jest szczęśliwy itp. Bardzo zależy mi na rozwoju mowy u syna, bo wydaje mi się, że gdyby lepiej się komunikował byłoby mu łatwiej na każdej płaszczyźnie. Syn chodzi do psychologa, byłam też na konsultacji logopedycznej, ale pani stwierdziła, że problem nie tkwi w tym jak mówi tylko co mówi, więc najważniejsza jest praca psychologa. Bardzo prosiłabym
https://19216801.onl/ https://routerlogin.uno/ Panią o przykładową listę pozycji, które pomogłyby rozwijać mowę u syna. Pracuję z nim w domu układając 4 lub 6elementowe historyjki obrazkowe, odczytujemy emocje z kart Pani autorstwa i autorstwa prof. Cieszyńskiej, czytamy książki, proszę syna o opowiedzenie tego, co widział na rysunku lub tego co przeczytałam. Syn chodzi również na zajęcia integracji sensorycznej ze względu na problemy z motoryką małą i niechęcią do rysowania i kolorowania. W księgarniach i internecie jest nawał książek, po okładce trudno jednak ocenić ich zawartość. Umówiłam syna na diagnozę do Pani, lecz termin jest dość odległy, a chciałabym już zacząć działać. Dziękuję bardzo i pozdrawiam