Szkolenia

Gesty wizualizacyjne i MTG w procesie budowania systemu językowego dzieci z zespołem Downa

PLAN

1. Najważniejsze zagadnienia dotyczące rozwoju dzieci z zespołem Downa – mocne i słabe strony, doniesienia z badań, mity i fakty.

2. Komunikacja ułatwiona, dlaczego i kiedy wprowadzać: gesty interakcyjne, gesty wizualizacyjne oraz Manualne Torowanie Głosek.

3. Zasady stosowania:

• Gestów wizualizacyjnych

• Manualnego Torowania Głosek

 

W programie szkolenia przewidziane zostały filmy instruktażow

 Kraków, Rakowicka 65
 13 kwi 2019 10:00-15:00
Organizator: AMIDALA
 Wolne miejsca: ZAPISY ZAKOŃCZONE
 Prowadzący: Małgorzata Kuśnierz
 Opiekun:
Magdalena Gaweł
magda@centrummetodykrakowskiej.pl
tel. 789-369-629
 Cena: 330.00 zł
Zapisy zakończone

Program

PLAN

1. Najważniejsze zagadnienia dotyczące rozwoju dzieci z zespołem Downa – mocne i słabe strony, doniesienia z badań, mity i fakty.

2. Komunikacja ułatwiona, dlaczego i kiedy wprowadzać: gesty interakcyjne, gesty wizualizacyjne oraz Manualne Torowanie Głosek.

3. Zasady stosowania:

• Gestów wizualizacyjnych

• Manualnego Torowania Głosek

 

W programie szkolenia przewidziane zostały filmy instruktażow

Prowadzący

Małgorzata Kuśnierz

mgr Małgorzata Kuśnierz – pedagog, logopeda, neurologopeda, certyfikowany terapeuta Manualnego Torowania Głosek. Od kilkunastu lat pracuje w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 28 „Na tęczowym Wzgórzu” w Krakowie, najpierw jako nauczyciel wspomagający, a od czterech lat jako logopeda. Od roku 2010 prowadzi również prywatny gabinet neurologopedyczny „PLECIUGA”. Zajmuje się terapią dzieci: autystycznych, z zespołem Aspergera, z alalią, z afazją, z zespołem Downa, upośledzonych umysłowo oraz zagrożonych dysleksją. Prowadzi terapię neurobiologiczną wykorzystując min. Symultaniczno-Sekwencyjną Naukę  Czytania®, Manualne Torowanie Głosek, Gesty  Artykulacyjne. Od 2011 roku, prowadzi zajęcia praktyczne dla studentów logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego im KEN w Krakowie.