Centrum Metody Krakowskiej - Serwis Logopedyczny
Szkolenia

POWTÓRKA - Jak kreatywnie uczyć ortografii

WEBINAR

UWAGA: Powtórka to odtworzenie nagrania webinaru, który się już odbył. 

JAK KREATYWNIE UCZYĆ ORTOGRAFII 

Podczas spotkania przedstawione zostaną zasady nauczania prawidłowego zapisu ortograficznego w taki sposób, by uczniowie samodzielnie zrozumieli istnienie reguł i wyjątków od nich. Prowadzący pokaże, jak pobudzić dzieci do formułowania zasad postępowania społecznego, miedzy innymi pisowni. Samodzielna aktywność dzieci aktywuje syntetyczne, prawopółkulowe przetwarzanie obrazu zapisywanych wyrazów. Wykorzystanie wyników badań neurobiologicznych pozwoli zamienić nudne lekcje w kreatywne zabawy.

 ONLINE
 03 listopada-31 grudnia 2020
Organizator: YODA
 Wolne miejsca: bez limitu
 Prowadzący: Jagoda Cieszyńska
 Opiekun:
Kamila Kowalewska
kamila@centrummetodykrakowskiej.pl
tel. 690107886
 Cena: 100.00 zł
Zapisy zakończone

Prowadzący

Jagoda Cieszyńska

Prof. Jagoda Cieszyńska pracuje w Uniwersytecie Pedagogicznym w Katedrze Logopedii. Przez 28 lat była psychologiem-logopedą w Zespole Diagnozy i Terapii, a obecnie pełni funkcję dyrektora merytorycznego w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi badania naukowe obejmujące zagadnienia dotyczące problemów związanych z dysleksją, dwujęzycznością i dyglosją, nabywania i rozwoju systemu językowego dzieci niesłyszących, metod diagnozowania dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej (autystycznych, z alalią, z afazją, z Zespołem Aspergera z porażeniem mózgowym oraz obniżeniem sprawności intelektualnej) i metod badania rozwoju funkcji poznawczych u dzieci w wieku niemowlęcym, poniemowlęcym i przedszkolnym.

Jest członkiem:

  • Rady Naukowej Polskiego Towarzystwa Logopedycznego,
  • Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niesłyszących i Autystycznych „Effatha” oraz jego opiekunem merytorycznym,
  • Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

Pełni funkcje:

  • Zastępcy przewodniczącego Komisji Zaburzeń Mowy przy Polskim Komitecie Językoznawczym PAN,
  • Członka Zarządu Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.

Publikacje