Centrum Metody Krakowskiej - Serwis Logopedyczny
Szkolenia

Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®

Szkolenie przeznaczone jest dla terapeutów wczesnej interwencji, pedagogów, logopedów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych, studentów i rodziców.

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.

Na szkoleniu będzie można nabyć książki i pomoce Wydawnictwa Centrum Metody Krakowskiej® w promocyjnej cenie.

 Szczecin, Hotel Rycerski, Potulicka 1 a
 21 października 2018 09:00-14:00
Organizator: Yoda- Jędrzej Cieszyński
 Wolne miejsca: ZAPISY ZAKOŃCZONE
 Prowadzący: Łucja Skrzypiec
 Opiekun:
Magdalena Gaweł
magda@centrummetodykrakowskiej.pl
tel. 789-369-629
 Cena: 330.00 zł
Zapisy zakończone

Program

Plan szkolenia:

1. Podstawy teoretyczne Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania®

2. Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®:
- Nauka powtarzania, rozpoznawania i odczytywania samogłosek
- Nauka globalnego rozpoznawania i odczytywania wyrażeń dźwiękonaśladowczych
- Nauka powtarzania, rozpoznawania i odczytywania sylab otwartych
- Nauka globalnego rozpoznawania wyrazów
- Od sylaby otwartej do pierwszych wyrazów
- Czytanie sylab zamkniętych
- Czytanie nowych sylab otwartych i zamkniętych
- Samodzielne czytanie tekstów
- Zasada: POWTARZANIE, ROZUMIENIE, NAZYWANIE

3. Omówienie ćwiczeń ogólnorozwojowych wspierających naukę czytania

Prowadzący

Łucja Skrzypiec

dr Łucja Skrzypiec - absolwentka Uniwersytetu Śląskiego (pedagogika) i Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (logopedia). Zajmuje się terapią dzieci z zaburzeniami językowymi. Jest członkiem zarządu Śłąskiego Oddziału Polskiego Towarzystawa Logopedycznego. Opracowała i koordynuje wdrażanie innowacji pedagogicznych, których celem jest realizacja elementarnego etapu nauki czytania w edukacji przedszkolnej z zastosowaniem Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania®. Prowadzi warsztaty metodyczne dla nauczycieli, studentów i logopedów. Jest autorką artykułów naukowych, popularnonaukowych i publikacji profilaktycznych.