Centrum Metody Krakowskiej - Serwis Logopedyczny
Szkolenia

Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania® W PRZEDSZKOLU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które ukończyły szkolenie Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®
 

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.

Na szkoleniu będzie można nabyć książki i pomoce Wydawnictwa Centrum Metody Krakowskiej® w promocyjnej cenie.

 

 Kraków, Rakowicka 65
 20 października 2018 10:00-15:00
Organizator: Yoda- Jędrzej Cieszyński
 Wolne miejsca: ZAPISY ZAKOŃCZONE
 Prowadzący: Agnieszka Bala
 Opiekun:
Dorota Kołodziejczyk
dorota@CentrumMetodyKrakowskiej.pl
tel. 690-107-886
 Cena: 320.00 zł
Zapisy zakończone

Program

Program szkolenia

  1. Podstawowe założenia pracy Symultaniczno Sekwencyjnej Nauki Czytania ® w grupie przedszkolnej.

  2. Metodyka postępowania w przypadku wprowadzania czytania symultanicznego.

  3. Metodyka postępowania podczas opracowywania paradygmatu sylab otwartych.

  4. Metodyka postępowania w przypadku różnicowania i łączenia sylab.

  5. Projektowanie programu Symultaniczno Sekwencyjnej Nauki Czytania ® w przedszkolu.

- scenariusze zajęć,

- modyfikacja znanych zabaw i ćwiczeń.

  1. Nauka czytania w grupie przedszkolnej według Symultaniczno Sekwencyjnej Nauki Czytania ® - praca zdalna /na odległość/.

 

 
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które ukończyły szkolenie Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®
 

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.

Na szkoleniu będzie można nabyć nasze pomoce w promocyjnej cenie.

 

Prowadzący

Agnieszka Bala

mgr Agnieszka Bala - Logopeda, specjalista surdologopedii, pedagog specjalny, terapeuta zaburzeń rozwojowych, nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, specjalista Symultaniczno-Sekwencyjnej  Nauki Czytania® Jagody Cieszyńskiej. 

Agnieszka Bala przez 19 lat zajmowała się dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi. Prowadziła zajęcia z grupą dzieci w wieku przedszkolnym, uczyła w klasie zerowej oraz w klasach I-III. 

W Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rabce-Zdroju jest logopedą i terapeutą w Gabinecie Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. Prowadzi gabinet logopedyczny PROMYK. Zajmuje się terapią dzieci z wadą słuchu, autyzmem, alalią, afazją dziecięcą, afazją u dzieci, z porażeniem mózgowym, oraz dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu. Prowadzi terapię neurobiologiczną wykorzystując min. Symultaniczno - Sekwencyjną Naukę Czytania®, Manualne Torowanie Głosek®, Gesty  Artykulacyjne. Prowadzi konsultacje i szkolenia dla terapeutów, nauczycieli i rodziców.

Współpracuje z Zespołem Diagnozy i Terapii Języka w Krakowie. Przygotowuje studentów Wydziału Humanistycznego (kierunek polonistyka z logopedią) Uniwersytetu Pedagogicznego do pracy z dziećmi z zaburzeniami językowymi i rozwojowymi. Prowadzi ćwiczenia na kierunku Wczesna interwencja terapeutyczna.

Publikacje:

1. Czterolatek kocha przedszkole, Kraków 2009.

2. Pięciolatek kocha przedszkole, Kraków 2009.

3. Jak uczyć czytać metodą symultaniczno-sekwencyjną Jagody Cieszyńskiej w grupie przedszkolnej? W:Nowe podejście w diagnozie i terapii logopedycznej-metoda krakowska, Kraków 2010.

4. Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu, Kraków 2011.

5. Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się, Kraków 2011.