Szkolenia

Test SON-R 2,5-7 - badanie i interpretacja wyników

Snijders Oomen Nonverbal Test

Niewerbalny holenderski test do badania dzieci w wieku 2;6 – 7;6. Posiada normy dla grupy dzieci mówiących i niemówiących. Pozwala określić 5. funkcji psychicznych warunkujących uczenie się języka mówionego i pisanego oraz dokonać diagnozy preferencji zadań prawopółkulowych i lewopółkulowych. Umożliwia określenie postępów dziecka po roku terapii.

W warsztatach mogą brać udział psychologowie i terapeuci. Tylko psychologowie mają prawo obliczania ilorazu inteligencji.

Podczas warsztatów przekazane zostaną informacje dotyczące budowy testu, sposobu prowadzenia badania, obliczania ilościowych wyników, interpretacji jakościowych wyników badania i układania programu terapii.

 

Test można nabyć na stronie Poradni www.eon.info.pl

 

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.

 

Na szkoleniu będzie można nabyć nasze pomoce w promocyjnej cenie.

 

 Kraków, Rakowicka 65
 03 mar 2019 10:00-15:00
Organizator: Amidala
 Wolne miejsca: ZAPISY ZAKOŃCZONE
 Prowadzący: Jagoda Cieszyńska
 Opiekun:
Magdalena Gaweł
magda@centrummetodykrakowskiej.pl
tel. 789-369-629
 Cena: 340.00 zł
Zapisy zakończone

Program

Snijders Oomen Nonverbal Test

Niewerbalny holenderski test do badania dzieci w wieku 2;6 – 7;6. Posiada normy dla grupy dzieci mówiących i niemówiących. Pozwala określić 5. funkcji psychicznych warunkujących uczenie się języka mówionego i pisanego oraz dokonać diagnozy preferencji zadań prawopółkulowych i lewopółkulowych. Umożliwia określenie postępów dziecka po roku terapii.

W warsztatach mogą brać udział psychologowie i terapeuci. Tylko psychologowie mają prawo obliczania ilorazu inteligencji.

Podczas warsztatów przekazane zostaną informacje dotyczące budowy testu, sposobu prowadzenia badania, obliczania ilościowych wyników, interpretacji jakościowych wyników badania i układania programu terapii.

 

Test można nabyć na stronie Poradni www.eon.info.pl

 

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.

 

Na szkoleniu będzie można nabyć nasze pomoce w promocyjnej cenie.

 

Prowadzący

Jagoda Cieszyńska

pracuje w Uniwersytecie Pedagogicznym w Katedrze Logopedii. Przez 28 lat była psychologiem-logopedą w Zespole Diagnozy i Terapii, a obecnie pełni funkcję dyrektora merytorycznego w portalu konferencje-logopedyczne oraz w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi badania naukowe obejmujące zagadnienia dotyczące problemów związanych z dysleksją, dwujęzycznością i dyglosją, nabywania i rozwoju systemu językowego dzieci niesłyszących, metod diagnozowania dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej (autystycznych, z alalią, z afazją, z Zespołem Aspergera z porażeniem mózgowym oraz obniżeniem sprawności intelektualnej) i metod badania rozwoju funkcji poznawczych u dzieci w wieku niemowlęcym, poniemowlęcym i przedszkolnym.

Jest członkiem:

  • Rady Naukowej Polskiego Towarzystwa Logopedycznego,
  • Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niesłyszących i Autystycznych „Effatha” oraz jego opiekunem merytorycznym,
  • Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

Pełni funkcje:

  • Zastępcy przewodniczącego Komisji Zaburzeń Mowy przy Polskim Komitecie Językoznawczym PAN,
  • Członka Zarządu Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.

Publikacje