Ukończyła pedagogikę specjalną ze specjalnością terapia pedagogiczna w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Jej praca magisterska dotyczyła efektywności Metody Krakowskiej w kształtowaniu umiejętności czytania u dzieci 6-letnich, na podstawie warsztatów „Czytam i liczę” prowadzonych w Krakowie. Kontynuuje naukę w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, gdzie odbywa studia podyplomowe z logopedii.
Zdobyła doświadczenie podczas praktyk w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych. Odbywała wolontariat w Centrum Metody Krakowskiej w Krakowie i Warszawie, gdzie miała możliwość rozwijania swoich umiejętności terapeutycznych.
Obecnie pracuje jako nauczyciel terapeuta w Przedszkolu Forrest w Woli Gołkowskiej oraz w Piasecznie - Przedszkolu Metody Krakowskiej. Jest także terapeutą w Centrum Metody Krakowskiej w Warszawie.