Zapisy na terapię i turnusy przyjmuje: | Zapisy na diagnozę i fizjoterapię przyjmuje: |
Dominika Kowalik 514-553-534 | Magda Rolińska 518-404-155 |
dominika@CentrumMetodyKrakowskiej.pl | recepcja@CentrumMetodyKrakowskiej.pl |
![]() |
UWAGA! Na diagnozę przyjmujemy wyłącznie dzieci do 7 roku życia.
Zapisy na terpię i turnusy w RZESZOWIE przyjmujemy pod numerem telefonu 518-723-046 lub 796-145-598
mail: rzeszow@centrummetodykrakowskiej.pl lub ewa@centrummetodykrakowskiej.pl
Diagnoza
psycholog, logopeda
prof. Jagoda Cieszyńska pracuje w Uniwersytecie Pedagogicznym w Katedrze Logopedii. Przez 28 lat była psychologiem-logopedą w Zespole Diagnozy i Terapii, a obecnie pełni funkcję dyrektora merytorycznego w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi badania naukowe obejmujące zagadnienia dotyczące problemów związanych z dysleksją, dwujęzycznością i dyglosją, nabywania i rozwoju systemu językowego dzieci niesłyszących, metod diagnozowania dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej (autystycznych, z alalią, z afazją, z ...
Diagnoza
logopeda, terapeuta Zespołu Aspergera
Dr hab. Marta Korendo prof. UP jest filologiem polskim, logopedą i neurologopedą, profesorem krakowskiego Uniwersytetu Pedagogicznego. Prowadzi diagnozę i terapię dzieci z różnymi zaburzeniami komunikacji językowej – autystycznych, z zespołem Aspergera, z zespołem Downa, alalią, afazją dziecięcą, dyslektycznych i niesłyszących. Naukowe zainteresowania kieruje głównie w stronę znaczenia języka dla procesów poznawczych i społecznych, skutecznych sposobów budowania systemu językowego w umysłach dzieci z dysf ...
Diagnoza, Terapia
psycholog, terap. wczesnej interw.
Ukończyła studia psychologiczne na wydziale filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest również absolwentką studiów podyplomowych: Wczesna interwencja terapeutyczna i logopedyczna - wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego im. K.E.N. w Krakowie. Prowadzone przez nią podczas studiów badania naukowe dotyczyły kształtowania się lateralizacji funkcji i jej wpływu na występowanie dysleksji i zaburzeń mowy. Współpracowała z Katedrą Logopedii i Lingwistyki Ed ...
Terapia
Dr hab. Zdzisława Orłowska-Popek prof. UP jest filologiem polskim i logopedą, pracownikiem krakowskiego Uniwersytetu Pedagogicznego. W Centrum Metody Krakowskiej prowadzi terapię dzieci z różnorodnymi zaburzeniami komunikacji językowej: z alalią, afazją dziecięcą, autystycznych, z zespołem Aspergera, niesłyszących, zagrożonych dysleksją i dyslektycznych. W badaniach naukowych koncentruje się na problematyce związanej z budowaniem systemu językowego w umysłach dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi. Jest autorką wiel ...
Diagnoza
logopeda, terapeuta wczesnej interwencji, specjalista d/s dzieci do 3 r.ż.
dr Ewa Bielenda - Mazur - filolog, logopeda, terapeuta wczesnej interwencji logopedycznej i terapeutycznej, wykładowca w Katedrze Logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego, członek Zarządu Małopolskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.
W Centrum Metody Krakowskiej prowadzi terapię dzieci z alalią, autyzmem, zespołem Aspergera, zespołem Downa oraz zagrożonych dysleksją, z wadami wymowy i niepłynnością mowy. Uczy też języka polskiego dzieci z rodzin dwu- i wielojęzycznych. W badaniach naukowych koncent ...
Fizjoterapia i zaburzenia karmienia
Od wielu lat zajmuję się dziećmi w różnych placówkach, początkowo pracowałam w Warszawie (Ośrodek Wczesnej Interwencji oraz Ośrodek dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących), potem w Krakowie (Zespół „Wczesna pomoc” przy ChSON ”Ognisko”, a następnie Maltańskie Centrum Pomocy Dzieciom). Celem mojej pracy jest stymulacja rozwoju oraz rehabilitacja niemowląt i małych dzieci w oparciu o obserwację ich rozwoju.
Uzyskane wykształcenie pomogło mi w opiece nad moimi trzema synami, a doświadczeni ...
Diagnoza, Terapia
logopeda
dr Alicja Kabała - aktorka, logopeda medialny. Pracuje w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie w Instytucie Filologii Polskiej. Prowadzi zajęcia ze studentami w zakresie emisji głosu i kultury żywego słowa. Współpracuje z innymi uczelniami m.in. Uniwersytetem Jagiellońskim, Ignatianum, Uniwersytetem Śląskim. Od wielu lat również współpracuje z ośrodkami telewizyjnymi i radiowymi prowadząc szkolenia dla dziennikarzy. Prowadzi warsztaty z emisji głosu i sztuki wystąpień publicznych.
Diagnoza
terap. wczesnej interw.
mgr Małgorzata Kuśnierz –pedagog, logopeda, neurologopeda, certyfikowany terapeuta Manualnego Torowania Głosek®. Asystent w Katedrze Logopedii i Zaburzeń Rozwoju w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Prowadzi własny gabinet neurologopedyczny „PLECIUGA”. Kilkanaście lat pracowała w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi jako nauczyciel wspomagający oraz logopeda. Zajmuje się terapią dzieci: z autyzmem, z zespołem Aspergera, z alalią, z afazją, z zespołem Downa, niepełnosprawnych i ...
Terapia
mgr Justyna Wolska - pedagog, logopeda, terapeuta. Absolwentka pedagogiki na Uniwersytecie Jagiellońskim i logopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Prowadzi terapię dzieci z autyzmem, Zespołem Aspergera, alalią, dysleksją. Pracuje w Centrum Metody Krakowskiej.
Terapia
mgr Olga Sygit-Kucharska - filolog polski i logopeda, absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, certyfikowana terapeutka Manualnego Torowania Głosek. Prowadzi terapię dzieci z autyzmem, zespołem Downa, zespołem Aspergera, alalią, dysleksją. Pracuje w Centrum Metody Krakowskiej.
Terapia
mgr Agnieszka Starzyńska - absolwentka filologii polskiej o specjalizacji nauczycielskiej, diagnozy i terapii oraz logopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Pracę dyplomową z logopedii, pt. "Terapia Metodą Krakowską - studium indywidualnego przypadku" pisała pod kierunkiem prof. UP dr hab. Marty Korendo. Odbyła staż w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi terapię dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera, alalią, dysleksją oraz warsztaty Symultaniczno-Sekwencyjnej N ...
Konsultacje psychologiczne
psycholog
Rafał Stawinoga- absolwent psychologii stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego z doświadczeniem wyniesionym z przedszkola terapeutycznego i integracyjnego oraz koordynacji usług specjalistycznych i terapii dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Specjalista w zakresie szeroko pojętych umiejętności społeczno-emocjonalnych i stymulacji funkcji poznawczych. Prowadzi indywidualne poradnictwo psychologiczne i Treningi Umiejętności Społecznych w Centrum Metody Krakowskiej®. W trakcie studiów podyplomowych „Pe ...
Terapia
mgr Klaudia Kaczmar - absolwentka polonistyki oraz logopedii Uniwersytety Pedagogicznego im KEN w Krakowie.
"Od siebie i wychowanków wymagam wiele, ale cieszę się nawet najdrobniejszymi sukcesami. Dokładam wszelkich starań, aby zajęcia były przygodą pełną nauki i zabawy. Praca z dziećmi to wyzwanie i ogromna odpowiedzialność, ale przede wszystkim wielka radość i satysfakcja. Każda nowo zdobyta umiejętność dziecka jest dla mnie największą nagrodą i zapewnieniem, że pracę swoją wykonuję należycie."
k ...
Terapia
logopeda
Ewa Krupa – logopeda, od początku związana z rzeszowską filią CMK. Od zawsze zafascynowana językiem, poznała Metodę Krakowską i swoje wykształcenie literaturoznawcze połączyła z umiejętnościami z jej zakresu. Ma za sobą liczne szkolenia, godziny wolontariatu i stażu w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej.
Terapia
terap. wczesnej interw.
Mgr Aleksandra Babilec, logopeda, filolog polski, lektor języka polskiego jako obcego; swoją wiedzę zdobywała na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie, jak też na rzymskim Uniwersytecie Tor Vergata. Pracę dyplomową z logopedii dotyczącą wykorzystania metody programowania języka w nauczaniu języka polskiego obcokrajowców napisała pod kierunkiem dr Ewy Bielendy-Mazur.
Terapia
terap. wczesnej interw.
Absolwentka logopedii w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Swoją pracę dyplomową dotyczącą funkcjonowania dziecka autystycznego w rodzinie napisała pod kierunkiem prof. dr hab. Zdzisławy Orłowskiej-Popek. Doświadczenie zdobywała w trakcie studiów podczas licznych wolontariatów oraz praktyk zawodowych, odbywanych w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej.
Konsultacje psychologiczne
psycholog
mgr Joanna Łukasik - psycholog, oligofrenopedagog, trener umiejętności społecznych. Aktualnie w trakcie szkolenia z Psychoterapii Dzieci i Młodzieży w nurcie poznawczo-behawioralnym oraz w trakcie studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki specjalnej – Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prowadzi Treningi Umiejętności Społecznych w Centrum Metody Krakowskiej®.
Pracuje z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami lękowymi, nadpobudliwością, niepłynnością mowy, zaburze ...
Terapia
terapeuta wczesnej interwencji
Mgr Joanna Grzebyk - filolog polski, logopeda, lektor języka polskiego jako obcego. Absolwentka filologii polskiej UJ, dyplomowany lektor języka polskiego jako obcego UJ, absolwentka logopedii UP oraz edukacji wczesnoszkolnej UP. Przez kilka lat pracowała w szkole jako nauczyciel- wychowawca. Warsztat terapeuty doskonaliła podczas praktyk zawodowych i zajęć prowadzonych w ramach wolontariatu w Centrum Metody Krakowskiej. Uczy cudzoziemców języka polskiego. Prowadzi terapię dzieci z zaburzeni ...
Terapia
mgr Katarzyna Haligowska - terapeuta, nauczyciel. Ukończyła Edukację przedszkolną z terapią pedagogiczną oraz Edukację i rehabilitację dzieci z niepełnosprawnością intelektualną na Uniwersytecie Rzeszowskim. Umiejętności praktyczne doskonaliła podczas zajęć wolontaryjnych oraz praktyk odbywanych w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi terapię dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera, zespołem Downa. Pracuje w Centrum Metody Krakowskiej w Rzeszowie.
Terapia
terapeuta wczesnej interwencji
Katarzyna Stępniak-Gil – absolwentka Wydziału Historycznego oraz Studium Pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego, nauczyciel i wychowawca. Współautorka wielu projektów edukacyjnych, współorganizatorka konkursów i paneli dyskusyjnych w IPN. Instruktor ds. edukacji i wychowania dzieci w Centrum Kultury Dworek Białoprądnicki, autorka licznych warsztatów edukacyjnych i artystycznych dla dzieci.
Obecnie studiuje podyplomowo logopedię w Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Warsztat terapeuty dos ...
Terapia
terapeuta wczesnej interwencji
Karolina Kruk – absolwentka kierunku logopedia ze specjalnością nauczanie języka polskiego w szkole podstawowej oraz pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Swoje umiejętności praktyczne i doświadczenie zdobywała w trakcie studiów podczas licznych praktyk zawodowych, wolontariatu oraz stażu odbytego w Centrum Metody Krakowskiej® pod okiem mgr Justyny Wolskiej. Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej oraz w ...
Terapia
terapeuta wczesnej interwencji
Paulina Marcisz – absolwentka kierunku logopedia ze specjalnością nauczanie języka polskiego w szkole podstawowej w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas studiów, uczestnicząc w praktykach logopedycznych, pedagogicznych oraz psychologiczno-pedagogicznych, jak również odbywając wolontariat i staż w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej, a także warsztaty „Czytam i liczę”.
Terapia
terap. wczesnej interw.
Rozwoju Dziecka w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Jest autorem i współautorem wielu pomocy dydaktycznych, logopedycznych i edukacyjnych wykorzystywanych
w terapii oraz wspomagających wczesną naukę czytania. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas studiów, wolontariatów i pracy w Gabinecie Terapeutycznym Abecadło, Domu Terapii dla Dzieci ...
Terapia
terapeuta wczesnej interwencji
Dorota Borkowska – terapeuta, nauczyciel wychowania przedszkolnego. Ukończyła edukację przedszkolną z terapią pedagogiczną oraz edukację i rehabilitację dzieci z niepełnosprawnością intelektualną na Uniwersytecie Rzeszowskim. Warsztat terapeuty doskonaliła podczas praktyk zawodowych, zajęć prowadzonych w ramach wolontariatu. Prowadzi terapię dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera, zespołem Downa. Pracuje w Centrum Metody Krakowskiej w Rzeszowie.
Terapia
terapeuta wczesnej interwencji
Kinga Łęczycka – absolwentka kierunku logopedia z specjalnością nauczanie dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas studiów, a także angażując się w wolontariat w Centrum Metody Krakowskiej oraz odbywając liczne praktyki zawodowe. Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej oraz warsztaty „Czytam i liczę”.