Zapisy na terapię i turnusy przyjmuje: | Zapisy na diagnozę i fizjoterapię przyjmuje: |
Dominika Kowalik 514-553-534 | Magda Rolińska 518-404-155 |
dominika@CentrumMetodyKrakowskiej.pl | recepcja@CentrumMetodyKrakowskiej.pl |
![]() |
![]() |
Zapraszamy na diagnozę dzieci (3-6 lat) pod kątem zagrożenia dysleksją. Diagnozę przeprowadzamy testem SWM.
UWAGA! Na diagnozę przyjmujemy wyłącznie dzieci do 7 roku życia.
Zapisy na terpię i turnusy w RZESZOWIE przyjmujemy pod numerem telefonu 518-723-046 lub 796-145-598
mail: rzeszow@centrummetodykrakowskiej.pl
Diagnoza
Prof. Jagoda Cieszyńska pracuje w Uniwersytecie Pedagogicznym w Katedrze Logopedii. Przez 28 lat była psychologiem-logopedą w Zespole Diagnozy i Terapii, a obecnie pełni funkcję dyrektora merytorycznego w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi badania naukowe obejmujące zagadnienia dotyczące problemów związanych z dysleksją, dwujęzycznością i dyglosją, nabywania i rozwoju systemu językowego dzieci niesłyszących, metod diagnozowania dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej (autystycznych, z alalią, z afazją, z ...
Diagnoza
Dr hab. Marta Korendo prof. UP jest filologiem polskim, logopedą i neurologopedą, profesorem krakowskiego Uniwersytetu Pedagogicznego. Prowadzi diagnozę i terapię dzieci z różnymi zaburzeniami komunikacji językowej – autystycznych, z zespołem Aspergera, z zespołem Downa, alalią, afazją dziecięcą, dyslektycznych i niesłyszących. Naukowe zainteresowania kieruje głównie w stronę znaczenia języka dla procesów poznawczych i społecznych, skutecznych sposobów budowania systemu językowego w umysłach dzieci z dysf ...
Diagnoza, Terapia
Mgr Agata Dębicka-Cieszyńska - ukończyła studia psychologiczne na wydziale filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest również absolwentką studiów podyplomowych: Wczesna interwencja terapeutyczna i logopedyczna - wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego im. K.E.N. w Krakowie. Prowadzone przez nią podczas studiów badania naukowe dotyczyły kształtowania się lateralizacji funkcji i jej wpływu na występowanie dysleksji i zaburzeń mowy. Współpracowała z Kat ...
Terapia
Dr hab. Zdzisława Orłowska-Popek prof. UP jest filologiem polskim i logopedą, pracownikiem krakowskiego Uniwersytetu Pedagogicznego. W Centrum Metody Krakowskiej prowadzi terapię dzieci z różnorodnymi zaburzeniami komunikacji językowej: z alalią, afazją dziecięcą, autystycznych, z zespołem Aspergera, niesłyszących, zagrożonych dysleksją i dyslektycznych. W badaniach naukowych koncentruje się na problematyce związanej z budowaniem systemu językowego w umysłach dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi. Jest autorką wiel ...
Diagnoza, Terapia
Dr Alicja Kabała - aktorka, logopeda medialny. Pracuje w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie w Instytucie Filologii Polskiej. Prowadzi zajęcia ze studentami w zakresie emisji głosu i kultury żywego słowa. Współpracuje z innymi uczelniami m.in. Uniwersytetem Jagiellońskim, Ignatianum, Uniwersytetem Śląskim. Od wielu lat również współpracuje z ośrodkami telewizyjnymi i radiowymi prowadząc szkolenia dla dziennikarzy. Prowadzi warsztaty z emisji głosu i sztuki wystąpień publicznych.
Diagnoza
Dr n. hum. Małgorzata Kuśnierz – pedagog, logopeda, neurologopeda, certyfikowany terapeuta Manualnego Torowania Głosek®. Asystent w Katedrze Logopedii i Zaburzeń Rozwoju w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Prowadzi własny gabinet neurologopedyczny „PLECIUGA”. Kilkanaście lat pracowała w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi jako nauczyciel wspomagający oraz logopeda. Zajmuje się terapią dzieci: z autyzmem, z zespołem Aspergera, z alalią, z afazją, z zespołem Downa, niepełnospr ...
Terapia
Wiktoria Baran - Studentka pedagogiki specjalnej ze specjalnością edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Absolwentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie a także studiów podyplomowych z logopedii oraz edukacji i terapii osób ze spektrum autyzmu. Doświadczenie zdobywała w trakcie praktyki psychologiczno-pedagogicznej i logopedycznej w prz ...
Terapia
Kamila Bargiel – absolwentka kierunku logopedia ze specjalnością nauczanie języka polskiego jako obcego/drugiego w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Doświadczenie zawodowe gromadziła w trakcie studiów, realizując praktyki logopedyczne i psychologiczno-pedagogiczne, oraz angażując się w wolontariat w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej.
Terapia
Dorota Borkowska – terapeuta, nauczyciel wychowania przedszkolnego. Ukończyła edukację przedszkolną z terapią pedagogiczną oraz edukację i rehabilitację dzieci z niepełnosprawnością intelektualną na Uniwersytecie Rzeszowskim. Warsztat terapeuty doskonaliła podczas praktyk zawodowych, zajęć prowadzonych w ramach wolontariatu. Prowadzi terapię dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera, zespołem Downa. Pracuje w Centrum Metody Krakowskiej w Rzeszowie.
Terapia
Mgr Katarzyna Borys-Piotrowska - surdologopeda, logopeda, surdopedagog, oligofreno- pedagog, pedagog przedszkolny, wykładowca akademicki. Absolwentka UP w Krakowie. Właściciel INSERO Centrum logopedyczno-pedagogiocznego, wice prezes do spraw merytorycznych Stowarzyszenia Dzieci z Wadą Słuchu „Chcę Słyszeć”. Prowadzi terapię dzieci z wadą słuchu, autyzmem, zespołem Aspergera, zaburzeniami genetycznymi, z Zespołem Downa, afazją, opóźnionym rozwojem mowy, z obniżoną sprawnością intelektualną. Pryw ...
Terapia
Mgr Joanna Grzebyk - filolog polski, logopeda, lektor języka polskiego jako obcego. Absolwentka filologii polskiej UJ, dyplomowany lektor języka polskiego jako obcego UJ, absolwentka logopedii UP oraz edukacji wczesnoszkolnej UP. Przez kilka lat pracowała w szkole jako nauczyciel- wychowawca. Warsztat terapeuty doskonaliła podczas praktyk zawodowych i zajęć prowadzonych w ramach wolontariatu w Centrum Metody Krakowskiej. Uczy cudzoziemców języka polskiego. Prowadzi terapię dzieci z zaburzeni ...
Terapia
Mgr Katarzyna Haligowska - terapeuta, nauczyciel. Ukończyła Edukację przedszkolną z terapią pedagogiczną oraz Edukację i rehabilitację dzieci z niepełnosprawnością intelektualną na Uniwersytecie Rzeszowskim. Umiejętności praktyczne doskonaliła podczas zajęć wolontaryjnych oraz praktyk odbywanych w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi terapię dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera, zespołem Downa. Pracuje w Centrum Metody Krakowskiej w Rzeszowie.
Terapia
Mgr Renata Jedynak-Zimny - pedagog specjalny, logopeda, terapeuta TUS, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki. Pracuję w przedszkolu w Poznaniu, prowadzę Centrum wczesnego wspomagania i terapii logopedycznej SY-LAB-KA w Luboniu, oraz Ośrodek edukacji nauczycieli i logopedów TUTOR.
Współpracuję z Unitas Centrum pozytywnej zmiany w Poznaniu, Akademią Nauk Stosowanych w Poznaniu, Instytutem Studiów Podyplomowych w Warszawie i WSCKZiU we Wrześni. Organizuję szkolenia dla na ...
Terapia
Agnieszka Kabara - Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz studiów podyplomowych z logopedii. Pracę dotyczącą studium przypadku dziecka z alalią i zagrożonego dysleksją napisała pod kierunkiem dr Katarzyny Sedivy-Mączki. Od wielu lat związana ze Społecznym Przedszkolem STO jako wychowawczyni zerówki. W Centrum Metody Krakowskiej prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Wykształcenie muzyczne ...
Terapia
Dr Klaudia Kaczmar - absolwentka polonistyki oraz logopedii Uniwersytety Pedagogicznego im KEN w Krakowie.
"Od siebie i wychowanków wymagam wiele, ale cieszę się nawet najdrobniejszymi sukcesami. Dokładam wszelkich starań, aby zajęcia były przygodą pełną nauki i zabawy. Praca z dziećmi to wyzwanie i ogromna odpowiedzialność, ale przede wszystkim wielka radość i satysfakcja. Każda nowo zdobyta umiejętność dziecka jest dla mnie największą nagrodą i zapewnieniem, że pracę swoją wykonuję należycie."
ko ...
Terapia
Mgr Dorota Kolenda – absolwentka Logopedii z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Wczesnej interwencji terapeutycznej i logopedycznej na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Prace dyplomowe dotyczyły studiów przypadków dziecka niesłyszącego i dziecka w spectrum autyzmu. W trakcie studiów wykonywała badania przesiewowe słuchu u dzieci w wieku szkolnym, realizowała też wolontariat w domu dziecka. Prowadziła terapię w warszawskiej filii Centrum Metody Krakowskiej, n ...
Terapia
Ewa Krupa – logopeda, od początku związana z rzeszowską filią CMK. Od zawsze zafascynowana językiem, poznała Metodę Krakowską i swoje wykształcenie literaturoznawcze połączyła z umiejętnościami z jej zakresu. Ma za sobą liczne szkolenia, godziny wolontariatu i stażu w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej.
Terapia
Mgr Anna Kupiec - absolwentka logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. W trakcie studiów narodziła się w niej miłość do mózgu, przez co podjęła się kolejnego wyzwania, jakim były studia neurologopedyczne, które ukończyła na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prowadziła badania naukowe, w których oceniała sprawność narracyjną u osób po usunięciu tętniaka wewnątrzczaszkowego. Swoje doświadczenie zdobywała w placówkach oświatowych. Do każdego małego i dużego pacjenta podchodzi z niezwykłą empatią i otwa ...
Fizjoterapia i zaburzenia karmienia
Dorota Lesiuk - od wielu lat zajmuję się dziećmi w różnych placówkach, początkowo pracowałam w Warszawie (Ośrodek Wczesnej Interwencji oraz Ośrodek dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących), potem w Krakowie (Zespół „Wczesna pomoc” przy ChSON ”Ognisko”, a następnie Maltańskie Centrum Pomocy Dzieciom). Celem mojej pracy jest stymulacja rozwoju oraz rehabilitacja niemowląt i małych dzieci w oparciu o obserwację ich rozwoju.
Uzyskane wykształcenie pomogło mi w opiece nad moimi trzema synami ...
Terapia
Mgr Kinga Łęczycka – absolwentka kierunku logopedia z specjalnością nauczanie dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Pracę dyplomową, napisaną pod kierunkiem dr hab. prof. UP Marty Korendo, poświęciła tematyce wpływu Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania® na rozwój umiejętności słuchowych u dzieci. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas studiów oraz odbywając liczne praktyki. W Centrum Metody Krakowskiej prowadzi tera ...
Konsultacje psychologiczne
Mgr Joanna Łukasik - psycholog, oligofrenopedagog, trener umiejętności społecznych. Aktualnie w trakcie szkolenia z Psychoterapii Dzieci i Młodzieży w nurcie poznawczo-behawioralnym oraz w trakcie studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki specjalnej – Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prowadzi Treningi Umiejętności Społecznych w Centrum Metody Krakowskiej®.
Pracuje z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami lękowymi, nadpobudliwością, niepłynnością mowy, zaburze ...
Terapia
Mgr Sylwia Mazur - absolwentka logopedii w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Swoją pracę dyplomową dotyczącą funkcjonowania dziecka autystycznego w rodzinie napisała pod kierunkiem prof. dr hab. Zdzisławy Orłowskiej-Popek. Doświadczenie zdobywała w trakcie studiów podczas licznych wolontariatów oraz praktyk zawodowych, odbywanych w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej.
Terapia
Mgr Aleksandra Parker - logopeda, filolog polski, lektor języka polskiego jako obcego; swoją wiedzę zdobywała na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie, jak też na rzymskim Uniwersytecie Tor Vergata. Pracę dyplomową z logopedii dotyczącą wykorzystania metody programowania języka w nauczaniu języka polskiego obcokrajowców napisała pod kierunkiem dr Ewy Bielendy-Mazur.
Terapia
Dr Kamila Piechota – filolog polski, logopeda, redaktor.
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Prowadziła kursy ze „Współczesnej kultury literackiej” w Instytucie Filologii Polskiej UP, w latach 2009-2015 redaktor naczelna wydawnictwa ZamKor, od 2016 r. redaktor w Społecznym Instytucie Wydawniczym ZNAK.
Pracę doktorską poświęciła tematyce kobiet w obozie Auschwitz-Birkenau. Odbyła rozmowy z byłymi więźniami obozu, poznając wolę sensu życia po traumie i siłę oddziaływani ...
Terapia
Elżbieta Pokora-Jędrzejczyk - logopeda, surdopedagog, terapeuta pedagogiczny. Pracuje z dziećmi z zespołem Aspergera, autyzmem, SLI, afazją, wadą słuchu, dysleksją oraz stymuluje prawidłowy rozwój dzieci.
Swoje doświadczenie terapeutyczne zdobywała, pracując na stanowisku logopedy w Szkole Podstawowej im.Karola Wojtyły w Pieckach, Samorządowym Przedszkolu w Pieckach, Specjalistycznym Ośrodku Diagnozy i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu w Olsztynie oraz na ...
Konsultacje psychologiczne
Ukończyłam psychologię stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz studia podyplomowe z zakresu seksuologii klinicznej na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Aktualnie jestem w trakcie całościowego czteroletniego szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie systemowym realizowanym w Ośrodku Szkoleń Systemowych w Krakowie. Swój warsztat doskonalę podczas kursów i szkoleń z zakresu pracy terapeutycznej.
Doświadczenie zdobywałam w trakcie licznych praktyk i wolontariatów w placówkach zajmujących ...
Terapia
Mgr Izabela Rajca - absolwentka logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk w przedszkolach, szkołach podstawowych, gabinetach terapeutycznych i wolontariatach w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi terapie dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej oraz warsztaty "Czytam i liczę".
Terapia
Dr Agnieszka Starzyńska - absolwentka filologii polskiej o specjalizacji nauczycielskiej, diagnozy i terapii oraz logopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Pracę dyplomową z logopedii, pt. "Terapia Metodą Krakowską - studium indywidualnego przypadku" pisała pod kierunkiem prof. UP dr hab. Marty Korendo. Odbyła staż w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi terapię dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera, alalią, dysleksją oraz warsztaty Symultaniczno-Sekwencyjnej Na ...
Terapia
Katarzyna Stępniak-Gil – absolwentka Wydziału Historycznego oraz Studium Pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego, nauczyciel i wychowawca.
Studia logopedyczne ukończyła w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej
w Krakowie. Pracę dyplomową, dotyczącą studium przypadku pacjentki z alalią, napisała pod kierunkiem prof. UP dr hab. Marty Korendo.
Współautorka wielu projektów edukacyjnych, współorganizatorka konkursów i paneli dyskusyjnych
w IPN. Instruktor ds. edukacji i wychowania d ...
Terapia
Mgr Justyna Wolska - pedagog, logopeda, terapeuta. Absolwentka pedagogiki na Uniwersytecie Jagiellońskim i logopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Prowadzi terapię dzieci z autyzmem, Zespołem Aspergera, alalią, dysleksją. Pracuje w Centrum Metody Krakowskiej.
Terapia
Mgr Anna Żurawska - absolwentka kierunku logopedia ze specjalnością nauczanie dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.
Doświadczenie terapeutyczne zdobywała w trakcie studiów, odbywając praktyki psychologiczno-pedagogiczne oraz logopedyczne, a także podczas wolontariatu w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej oraz warsztaty „Czytam i liczę”.