12 października 2024 10:00-15:00
ZAPISY ZAKOŃCZONE
Opis warsztatu
Jednym z głównych problemów współczesnego pokolenia są procesy uwagi. Zdaniem psychologów poznawczych uwaga jest mechanizmem wybierającym bodźce, na które należy zareagować. Prawidłowe funkcje uwagowe są podstawą f ...
13 października 2024 10:00-15:00
Wolne miejsca: 2
Opis warsztatu
Jednym z głównych problemów współczesnego pokolenia są procesy uwagi. Zdaniem psychologów poznawczych uwaga jest mechanizmem wybierającym bodźce, na które należy zareagować. Prawidłowe funkcje uwagowe są podstawą f ...
20 października 2024 10:00-15:00
ZAPISY ZAKOŃCZONE
Szkolenie przeznaczone jest dla terapeutów wczesnej interwencji, pedagogów, logopedów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych, studentów i rodziców.
20 października 2024 11:00-16:00
ZAPISY ZAKOŃCZONE
Szkolenie przeznaczone jest dla terapeutów wczesnej interwencji, pedagogów, logopedów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych, studentów i rodziców.
26 października 2024 10:30-15:30
Zapisy na listę rezerwową
Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – zasady ćwiczeń wspierających budowanie systemu językowego (kiedyś "wspieranie lewej półkuli mózgu")
Podczas szkolenia omówione zostaną sposoby stymulacji mechanizmów poznawczych waru ...
17 listopada 2024 10:00-15:00
Wolne miejsca: 10
Poprzednia nazwa: Gesty wizualizacyjne i MTG w procesie budowania systemu językowego dzieci z zespołem Downa
PLAN
1. Najważniejsze zagadnienia dotyczące rozwoju dzieci z zespołem Downa – mocne i słabe strony, doniesienia z ...
30 listopada 2024 11:00-16:00
Wolne miejsca: 12
Opis warsztatu
Jednym z głównych problemów współczesnego pokolenia są procesy uwagi. Zdaniem psychologów poznawczych uwaga jest mechanizmem wybierającym bodźce, na które należy zareagować. Prawidłowe funkcje uwagowe są podstawą f ...
01-07 grudnia 2024
Wolne miejsca: 5
Plan szkoleń:
1. 01.12.2024 r - "Terapia Neurobiologiczna dla początkujących" - prof. Jagoda Cieszyńska - godz. 15:00-20:00
2. 02.12.2024 r. - "Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania ®" - prof. UKEN dr hab. Zdz ...