Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji

Program:

Typologia zaburzeń mowy wg S. Grabiasa oraz procedura postępowania logopedycznego.

Model rozwoju mowy dzieci z głuchotą, niedosłuchem, afazją, autystycznych.

Zasady minimalizacji systemu językowego i komunikacyjnego. Ustalenie hierarchii kategorii językowych.

Zminimalizowanie gramatyki i powiązanie ustalonego zasobu reguł gramatycznych z regułami komunikacyjnymi.

Etapy programowania języka:

- od samogłosek i wyrażeń dźwiękonaśladowczych do prymarnych sylab,

- od sylaby otwartej do pierwszego słowa,

- od pierwszych słów do wypowiedzi wieloczłonowych,

- od wypowiedzi wieloczłonowych do minimalnego zasobu leksykalnego.

 

Budowanie tekstów na odpowiednich etapach programowania języka.

Szkolenie przeznaczone jest dla terapeutów wczecznej interwencji, pedagogów, logopedów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych, studentów i rodziców.
 
Uczestnicy otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.
Na szkoleniu będzie można nabyć nasze pomoce w promocyjnej cenie.