Szkolenia

Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®

Szkolenie przeznaczone jest dla terapeutów wczesnej interwencji, pedagogów, logopedów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych, studentów i rodziców.

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.

Na szkoleniu będzie można nabyć nasze pomoce w promocyjnej cenie.

 Warszawa, Mokotowksa 46 A lok. 23
 14 wrz 2019 11:00-16:00
Organizator: ERSO
 Wolne miejsca: ZAPISY ZAKOŃCZONE
 Prowadzący: Katarzyna Sedivy-Mączka
 Opiekun:
Magdalena Gaweł
magda@centrummetodykrakowskiej.pl
tel. 789-369-629
 Cena: 370.00 zł
Zapisy zakończone

Program

Plan szkolenia:

1. Podstawy teoretyczne Symultaniczno-sekwencyjnej nauki czytania®

2. Symultaniczno-sekwencyjna nauki czytania®:

-Nauka powtarzania, rozpoznawania i odczytywania samogłosek

-Nauka globalnego rozpoznawania i odczytywania wyrażeń dźwiękonaśladowczych

-Nauka powtarzania, rozpoznawania i odczytywania sylab otwartych

-Nauka globalnego rozpoznawania wyrazów

-Od sylaby otwartej do pierwszych wyrazów

-Czytanie sylab zamkniętych

-Czytanie nowych sylab otwartych i zamkniętych

-Samodzielne czytanie tekstów

-Zasada: POWTARZANIE, ROZUMIENIE, NAZYWANIE

3. Omówienie ćwiczeń ogólnorozwojowych wspierających naukę czytania

Prowadzący

Katarzyna Sedivy-Mączka

dr Katarzyna Sedivy-Mączka – jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, kierunku pedagogika specjalna, o specjalizacji surdopedagogika oraz podyplomowych studiów logopedycznych w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Od 2003 roku pracuje z dziećmi z zaburzeniami słuchu, z autyzmem, zespołem Aspergera i z zaburzeniami komunikacji językowej oraz dysleksją. Jest logopedą i terapeutą w Zespole Diagnozy i Terapii w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących w Krakowie oraz w Przedszkolu nr 40.

Prowadzi zajęcia z przedmiotu Zaburzenia komunikacji językowej ze studentami kierunku polonistyka z logopedią i studentami Podyplomowego Studium Logopedycznego w Uniwersytecie Pedagogicznym.