Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania® W PRZEDSZKOLU
Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.
Na szkoleniu będzie można nabyć książki i pomoce Wydawnictwa Centrum Metody Krakowskiej® w promocyjnej cenie.
20 października 2018 10:00-15:00
Organizator: Yoda- Jędrzej Cieszyński
Wolne miejsca: ZAPISY ZAKOŃCZONE
Prowadzący: Agnieszka Bala
Opiekun: Cena: 320.00 zł
Program
Program szkolenia
-
Podstawowe założenia pracy Symultaniczno Sekwencyjnej Nauki Czytania ® w grupie przedszkolnej.
-
Metodyka postępowania w przypadku wprowadzania czytania symultanicznego.
-
Metodyka postępowania podczas opracowywania paradygmatu sylab otwartych.
-
Metodyka postępowania w przypadku różnicowania i łączenia sylab.
-
Projektowanie programu Symultaniczno Sekwencyjnej Nauki Czytania ® w przedszkolu.
- scenariusze zajęć,
- modyfikacja znanych zabaw i ćwiczeń.
-
Nauka czytania w grupie przedszkolnej według Symultaniczno Sekwencyjnej Nauki Czytania ® - praca zdalna /na odległość/.
Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.
Na szkoleniu będzie można nabyć nasze pomoce w promocyjnej cenie.
Prowadzący
mgr Agnieszka Bala - Logopeda, specjalista surdologopedii, pedagog specjalny, terapeuta zaburzeń rozwojowych, nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, specjalista Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania® Jagody Cieszyńskiej.
Agnieszka Bala przez 19 lat zajmowała się dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi. Prowadziła zajęcia z grupą dzieci w wieku przedszkolnym, uczyła w klasie zerowej oraz w klasach I-III.
W Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rabce-Zdroju jest logopedą i terapeutą w Gabinecie Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. Prowadzi gabinet logopedyczny PROMYK. Zajmuje się terapią dzieci z wadą słuchu, autyzmem, alalią, afazją dziecięcą, afazją u dzieci, z porażeniem mózgowym, oraz dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu. Prowadzi terapię neurobiologiczną wykorzystując min. Symultaniczno - Sekwencyjną Naukę Czytania®, Manualne Torowanie Głosek®, Gesty Artykulacyjne. Prowadzi konsultacje i szkolenia dla terapeutów, nauczycieli i rodziców.
Współpracuje z Zespołem Diagnozy i Terapii Języka w Krakowie. Przygotowuje studentów Wydziału Humanistycznego (kierunek polonistyka z logopedią) Uniwersytetu Pedagogicznego do pracy z dziećmi z zaburzeniami językowymi i rozwojowymi. Prowadzi ćwiczenia na kierunku Wczesna interwencja terapeutyczna.
Publikacje:
1. Czterolatek kocha przedszkole, Kraków 2009.
2. Pięciolatek kocha przedszkole, Kraków 2009.
3. Jak uczyć czytać metodą symultaniczno-sekwencyjną Jagody Cieszyńskiej w grupie przedszkolnej? W:Nowe podejście w diagnozie i terapii logopedycznej-metoda krakowska, Kraków 2010.
4. Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu, Kraków 2011.
5. Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się, Kraków 2011.