Terapia zaburzeń poznawczych u osób dorosłych z afazją
Program
- Neurobiologiczny obraz afazji u osób dorosłych
- a) „Typy” afazji a postępowanie terapeutyczne
- b) Zaburzenia zmysłów u osób po incydencie neurologicznym
- c) Schorzenia starcze a kliniczny obraz afazji
- Zaburzenia poznawcze w afazji
- Terapia neurobiologiczna osób dorosłych z afazją
- a) Odbudowa funkcji poznawczych warunkujących posługiwanie się mową
- b) Programowanie języka w afazji
Szkolenie przeznaczone jest dla terapeutów wczecznej interwencji, pedagogów, logopedów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych i studentów.
Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.
Na szkoleniu będzie można nabyć książki i pomoce Wydawnictwa Centrum Metody Krakowskiej® w promocyjnej cenie.
18 maja 2019 10:00-15:30
Organizator: Amidala
Wolne miejsca: 10
Prowadzący: Anna Siudak
Opiekun: Cena: 310.00 zł
Program
Program
- Neurobiologiczny obraz afazji u osób dorosłych
- a) „Typy” afazji a postępowanie terapeutyczne
- b) Zaburzenia zmysłów u osób po incydencie neurologicznym
- c) Schorzenia starcze a kliniczny obraz afazji
- Zaburzenia poznawcze w afazji
- Terapia neurobiologiczna osób dorosłych z afazją
- a) Odbudowa funkcji poznawczych warunkujących posługiwanie się mową
- b) Programowanie języka w afazji
Szkolenie przeznaczone jest dla terapeutów wczecznej interwencji, pedagogów, logopedów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych i studentów.
Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.
Na szkoleniu będzie można nabyć książki i pomoce Wydawnictwa Centrum Metody Krakowskiej® w promocyjnej cenie.
Prowadzący
dr Anna Siudak – adiunkt w Katedrze Logopedii i Zaburzeń Rozwoju Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie; absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie; neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej i terapeutycznej oraz neuroterapii, glottodydaktyk; członek Zarządu Małopolskiego Oddziału PTL oraz redaktor naukowych wydawnictw „Nowa Logopedia” i „Neurologopedia”; autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w terapii dzieci i dorosłych z zaburzeniami komunikacji językowej oraz nauczaniu języka polskiego jako obcego. W badaniach naukowych koncentruje się na diagnozie i terapii logopedycznej w przebiegu chorób neurologicznych u osób starszych, pre- i postnatalnej stymulacji dzieci oraz nauczaniu wymowy obcokrajowców.