Centrum Metody Krakowskiej - Serwis Logopedyczny - Trening Umiejętności Społecznych
Warsztaty dla dzieci
Centrum Metody Krakowskiej®
Zaprasza dzieci w wieku od 5 do 12 lat
Trening Umiejętności Społecznych
TUS

Zgłoszenia na warsztaty TUS przyjmujemy przez cały rok.

W tej chwili prowadzimy zapisy na cykl jesienny, który rozpocznie się końcem września 2024 r. Grupy na cykl wiosenny (marzec 2024-czerwiec 2024)mamy zamknięte.

 

 

HARMONOGRAM - SEMESTR WIOSENNY 2024 (03.2024-06.2024r.)

MONIKA RATUŁOWSKA

gr. I godz. 8:45 - 9:45
gr. II godz. 10:15 - 11:15
gr. III godz. 11:45 - 12:45
gr. IV godz. 13:15 - 14:15

SOBOTY i niedziele

MARZEC 9, 23
KWIECIEŃ 6, 27
MAJ 11, 12 (niedziela), 18
CZERWIEC 1, 8, 9 (niedziela)
   

 

JOANNA ŁUKASIK

gr. I godz. 9:00 - 10:00
gr. II godz. 10:30 - 11:30
gr. III godz. 12:00 - 13:00
gr. IV godz. 13:30 - 14:30

SOBOTY :

MARZEC 2, 9, 16
KWIECIEŃ 13, 20, 27
MAJ 11, 18
CZERWIEC 8, 15
   

 

KATARZYNA KUŚNIERZ

gr. I godz. 9:00 - 10:00
gr. II godz. 10:30 - 11:30
gr. III godz. 12:00 - 13:00
gr. IV godz. 13:30 - 14:30

SOBOTY :

MARZEC 2, 9, 23
KWIECIEŃ 6, 13, 27
MAJ 11, 25
CZERWIEC 8, 15
   

 

MONIKA SAGAN

gr. I godz. 9:00 - 10:00
gr. II godz. 10:30 - 11:30
gr. III godz. 12:00 - 13:00
gr. IV godz. 13:30 - 14:30


SOBOTY I niedziela: 

MARZEC 2, 9, 10 (niedziela), 23
KWIECIEŃ 13, 27
MAJ 11, 25
CZERWIEC 8, 15
   

 

 

Warsztaty skierowane są do dzieci z trudnościami w obszarze umiejętności społecznych (nieśmiałych, wycofanych, lękliwych, nadpobudliwych, z zespołem Aspergera, autyzmem wysokofunkcjonującym).

 

 

O warsztatach
  • cykl 10 spotkań odbywających się w soboty/niedziele
  • miejsce: ul. Rakowicka 65, Kraków
  • małe grupy -  6-8 uczestników
  • cena: 1000 zł za cały cykl 
  • materiały dla rodziców
  • fachowa kadra: doświadczony psycholog/pedagog i asystent
Zapisy i kontakt

Anna Karolczyk

anna@CentrumMetodyKrakowskiej.pl
+48 690 107 886

 

Rozwijamy
Komunikacja

z rówieśnikami i osobami starszymi, nawiązywanie kontaktów

Emocje

rozwijanie umiejętności okazywania uczuć i emocji za pomocą gestu, mimiki i ruchu, przezwyciężanie nieśmiałości, wsparcie samodzielności, współpraca w grupie, przestrzeganie zasad, radzenie sobie z emocjami

Sytuacje

doświadczanie sytuacji społecznych w bezpiecznych warunkach warsztatowych