- Szkolenia
- POWTÓRKA - Trudności w nauce czytania w różnych grupach wiekowych (dzieci 3-4 letnie, dzieci 5-6 letnie i 7-letnie) - 03 listopada-31 grudnia 2020
POWTÓRKA - Trudności w nauce czytania w różnych grupach wiekowych (dzieci 3-4 letnie, dzieci 5-6 letnie i 7-letnie)
UWAGA: Powtórka to odtworzenie nagrania webinaru, który się już odbył.
Podczas spotkania, zostanie przedstawione prawo efektu, mające wpływ na motywację do nauki czytania oraz zasady budowania przestrzeni
do aktywnego uczenia się w trzech różnych grupach wiekowych. Trudności w opanowaniu umiejętności czytania występują w sytuacjach:
- opóźnionego rozwoju mowy (bez względu na etiologię),
- opóźnionego/zakłóconego rozwoju kształtowania się dominacji stronnej,
- dysleksji,
- nieprawidłowych sposobów nauczania dekodowania wzorów.
Wszystkie dzieci będą odkrywały szyfr pisma dzięki Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauką Czytania®,
ale techniki będą dobierane, biorąc pod uwagę wiek i doświadczenia, a nie ze względu na pierwotne przyczyny trudności.
Po szkoleniu otrzymają Państwo zaświadczenia w formie pliku PDF.
03 listopada-31 grudnia 2020
Organizator: yoda
Wolne miejsca: bez limitu
Prowadzący: Jagoda Cieszyńska
Opiekun: Cena: 100.00 zł
Prowadzący
Prof. Jagoda Cieszyńska pracuje w Uniwersytecie Pedagogicznym w Katedrze Logopedii. Przez 28 lat była psychologiem-logopedą w Zespole Diagnozy i Terapii, a obecnie pełni funkcję dyrektora merytorycznego w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi badania naukowe obejmujące zagadnienia dotyczące problemów związanych z dysleksją, dwujęzycznością i dyglosją, nabywania i rozwoju systemu językowego dzieci niesłyszących, metod diagnozowania dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej (autystycznych, z alalią, z afazją, z Zespołem Aspergera z porażeniem mózgowym oraz obniżeniem sprawności intelektualnej) i metod badania rozwoju funkcji poznawczych u dzieci w wieku niemowlęcym, poniemowlęcym i przedszkolnym.
Jest członkiem:
- Rady Naukowej Polskiego Towarzystwa Logopedycznego,
- Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niesłyszących i Autystycznych „Effatha” oraz jego opiekunem merytorycznym,
- Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Pełni funkcje:
- Zastępcy przewodniczącego Komisji Zaburzeń Mowy przy Polskim Komitecie Językoznawczym PAN,
- Członka Zarządu Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.