Centrum Metody Krakowskiej - Serwis Logopedyczny
Szkolenia

Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania® W PRZEDSZKOLU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które ukończyły szkolenie Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®
 

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.

Na szkoleniu będzie można nabyć książki i pomoce Wydawnictwa Centrum Metody Krakowskiej® w promocyjnej cenie.

 

 Kraków, Rakowicka 65
 18 marca 2023 10:00-15:00
Organizator: Amidala
 Wolne miejsca: ZAPISY ZAKOŃCZONE
 Prowadzący: Małgorzata Kuśnierz
 Opiekun:
Magdalena Gaweł
magda@centrummetodykrakowskiej.pl
tel. 789-369-629
 Cena: 400.00 zł
Zapisy zakończone

Program

Program szkolenia

  1. Podstawowe założenia pracy Symultaniczno Sekwencyjnej Nauki Czytania ® w grupie przedszkolnej.

  2. Metodyka postępowania w przypadku wprowadzania czytania symultanicznego.

  3. Metodyka postępowania podczas opracowywania paradygmatu sylab otwartych.

  4. Metodyka postępowania w przypadku różnicowania i łączenia sylab.

  5. Projektowanie programu Symultaniczno Sekwencyjnej Nauki Czytania ® w przedszkolu.

- scenariusze zajęć,

- modyfikacja znanych zabaw i ćwiczeń.

  1. Nauka czytania w grupie przedszkolnej według Symultaniczno Sekwencyjnej Nauki Czytania ® - praca zdalna /na odległość/.

 

 
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które ukończyły szkolenie Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®
 

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.

Na szkoleniu będzie można nabyć nasze pomoce w promocyjnej cenie.

 

Prowadzący

Małgorzata Kuśnierz

Dr n. hum. Małgorzata Kuśnierz – pedagog, logopeda, neurologopeda, certyfikowany terapeuta Manualnego Torowania Głosek®. Asystent w Katedrze Logopedii i Zaburzeń Rozwoju w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Prowadzi własny gabinet neurologopedyczny „PLECIUGA”. Kilkanaście lat pracowała w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi jako nauczyciel wspomagający oraz logopeda. Zajmuje się terapią dzieci: z autyzmem, z zespołem Aspergera, z alalią, z afazją, z zespołem Downa, niepełnosprawnych intelektualnie oraz zagrożonych dysleksją.