Szkolenia
Szkolenia podstawowe w ramach Metody Krakowskiej®:
- Terapia Neurobiologiczna dla początkujących
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania®
- Programowanie jęzka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
- Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych
- Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych
- Początki nauki matematyki - Numicon, Concrete-Pictorial-Abstract
Pozostałe szkolenia są szkoleniami uzupełniającymi.
Szkolenia, które możemy przeprowadzić w Waszej placówce:
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania®
- Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych
Jakub Stępień tel. 789-369-629 lub jakub@centrummetodykrakowskiej.pl
- Początki nauki matematyki - Numicon, Concrete Pictorial Abstract Approach
Jędrzej Cieszyński tel. 517-067-207 lub jedrek@centrummetodykrakowskiej.pl
Temat
- Temat
- Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®
- Wiosenny Cykl Szkoleń - Metoda Krakowska®
- Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania® W PRZEDSZKOLU
- Metody badania zagrożenia dysleksją
- Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – zasady ćwiczeń wspierających budowanie systemu językowego.
Miejsce
- Miejsce
- Kraków
- Warszawa
Prowadzący
- Prowadzący
- Katarzyna Sedivy-Mączka
- Jagoda Cieszyńska
- Marta Korendo
- Sławka Orłowska-Popek
- Ewa Bielenda-Mazur
- Alicja Kabała
- Małgorzata Kuśnierz
Jagoda Cieszyńska, Marta Korendo, Sławka Orłowska-Popek, Ewa Bielenda-Mazur, Alicja Kabała, Małgorzata Kuśnierz, Katarzyna Sedivy-Mączka
Kraków, Beliny-Prażmowskiego 12
16-22 marca 2025
Wolne miejsca: 18
16-22 marca 2025
Wolne miejsca: 18
Program szkoleń:
-
16.03.2025 r. godz. 15:00-20:00 - "Terapia Neurobiologiczna dla początkujących" - prof. Jagoda Cieszyńska
-
17.03.2025 r. godz. 9:00-13:30 - "Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania® ...
Warszawa, Marszałkowska 81/23
26 stycznia 2025 14:00-19:00
Wolne miejsca: 13
26 stycznia 2025 14:00-19:00
Wolne miejsca: 13
Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – zasady ćwiczeń wspierających budowanie systemu językowego (kiedyś "wspieranie lewej półkuli mózgu")
Podczas szkolenia omówione zostaną sposoby stymulacji mechanizmów poznawczych waru ...