Blog
Uchylamy rąbka tajemnicy
Wiedza na temat neurobiologicznych podstaw kształtowania się procesów poznawczych daje możliwość prowadzenia skutecznej stymulacji rozwoju wszystkich funkcji intelektualnych zdrowego dziecka, budujących przyszłe sukcesy edukacyjne. Opis etapów pojawiania się wszystkich umiejętności i zdolności dziecka neurotypowego poddanego wczesnej stymulacji stworzył także podstawy naukowe dla budowania programu interwencji terapeutycznej wobec zakłóceń i zaburzeń rozwoju. Zakłócenie prawidłowego przebiegu rozwoju stwierdzane jest wówczas, gdy obserwowany jest brak oczekiwanych dla danego wieku umiejętności. Gdy reakcje są wybiórcze lub odmienne od tych obserwowanych u większości dzieci w danym wieku, należy taki stan określić jako zaburzenie rozwoju.
To fragment pierwszej części nowej serii książek Jagody Cieszyńskiej. Kto zgadnie co jest na okładce?
Tagi
Popularne
Archiwum
2018
- Grudzień 2018 (3)
- Listopad 2018 (5)
- Październik 2018 (5)
- Wrzesień 2018 (4)
- Sierpień 2018 (3)
- Lipiec 2018 (2)
- Czerwiec 2018 (4)
- Maj 2018 (6)
- Kwiecień 2018 (3)
- Grudzień 2019 (2)
- Listopad 2019 (3)
- Październik 2019 (5)
- Wrzesień 2019 (3)
- Sierpień 2019 (4)
- Lipiec 2019 (4)
- Czerwiec 2019 (3)
- Maj 2019 (4)
- Kwiecień 2019 (4)
- Marzec 2019 (4)
- Luty 2019 (4)
- Styczeń 2019 (5)