Centrum Metody Krakowskiej - Serwis Logopedyczny - Dziennik wydarzeń jako technika kształtowania kompetencji komunikacyjnej w sytuacji dwujęzyczności
Blog
Dziennik wydarzeń jako technika kształtowania kompetencji komunikacyjnej w sytuacji dwujęzyczności

Dziennik wydarzeń jako technika kształtowania kompetencji komunikacyjnej w sytuacji dwujęzyczności

Jakiś czas temu prezentowaliśmy Państwu artykuł dotyczący Dziennika wydarzeń autorstwa prof. Jagody Cieszyńskiej-Rożek. Dziś chcielibyśmy zwrócić szczególną uwagę na Dziennik wydarzeń w kontekście budowania kompetencji komunikacyjnej w sytuacji dwujęzyczności. Temat ten jest niezwykle aktualny w dobie globalizacji, gdzie coraz większa liczba osób decyduje się na emigrację. Konsekwencją tego typu działań jest dwu lub wielojęzyczność. Stanowi  ona korzyść tylko wówczas, gdy kompetencje językowe zostaną w pełni rozwinięte w obu językach. Zachęcamy do przeczytania artykułu dr Zdzisławy Orłowskiej-Popek oraz dr Marzeny Błasiak-Tytuły.