Dziennik wydarzeń jako technika kształtowania kompetencji komunikacyjnej w sytuacji dwujęzyczności
Jakiś czas temu prezentowaliśmy Państwu artykuł dotyczący Dziennika wydarzeń autorstwa prof. Jagody Cieszyńskiej-Rożek. Dziś chcielibyśmy zwrócić szczególną uwagę na Dziennik wydarzeń w kontekście budowania kompetencji komunikacyjnej w sytuacji dwujęzyczności. Temat ten jest niezwykle aktualny w dobie globalizacji, gdzie coraz większa liczba osób decyduje się na emigrację. Konsekwencją tego typu działań jest dwu lub wielojęzyczność. Stanowi ona korzyść tylko wówczas, gdy kompetencje językowe zostaną w pełni rozwinięte w obu językach. Zachęcamy do przeczytania artykułu dr Zdzisławy Orłowskiej-Popek oraz dr Marzeny Błasiak-Tytuły.
- Grudzień 2018 (3)
- Listopad 2018 (5)
- Październik 2018 (5)
- Wrzesień 2018 (4)
- Sierpień 2018 (3)
- Lipiec 2018 (2)
- Czerwiec 2018 (4)
- Maj 2018 (6)
- Kwiecień 2018 (3)
- Grudzień 2019 (2)
- Listopad 2019 (3)
- Październik 2019 (5)
- Wrzesień 2019 (3)
- Sierpień 2019 (4)
- Lipiec 2019 (4)
- Czerwiec 2019 (3)
- Maj 2019 (4)
- Kwiecień 2019 (4)
- Marzec 2019 (4)
- Luty 2019 (4)
- Styczeń 2019 (5)